Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

στα κόκκινα...





...για την meggie μου!

3 σχόλια:

  1. το ήξερα,
    το ήξερα πως θα βρεις ό,τι πιο κατάλληλο μουσικά,
    εκείνο που δεν ήξερα ήταν πως θα με κάνεις να γελάσω με χαρά,
    μάλιστα, γέλιο με χαρά ...
    και ακούγοντας τα κόκκινα γυαλάκια σου (εγώ φοράω μπεζ χαχα) αλλά και με το απίθανο κείμενο που έγραψες για τη βόλτα μας,
    τώρα στάσου και θα δεις τι θα φτιάξω ...

    φιλί μάτια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)
    σε ένα χαμόγελο στόχευσα
    γέλιο χαράς πήρα...
    αυτή είναι η meggie μου!!!
    σε ευχαριστώ πολύ ψυχή μου..
    τα φιλιά μου
    κόκκινα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για κόπιασε,
    τα κατάφερα,
    δυό κάναμε τη βόλτα,
    δυό μιλάμε γι'αυτή,
    και με το τραγούδι σου

    προβλέπω flasάκι μου
    να μας ... ζηλέψουν
    χαχαχα

    το χάρηκα
    σ'ευχαριστώ κι εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή