Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Εγώ και το blogging...








Καλημέρα σας!
αυτή είναι μια βιαστική ανάρτηση! :)
η καλή μου φίλη, η meggie μου
μου ζήτησε πριν αρκετές μέρες να γράψω κι εγώ πέντε πράγματα που μου αρέσουν και άλλα τόσα που δεν μου αρέσουν στο blogging..
Συγνώμη meggie μου που καθυστέρησα τόσο.
Πάνω κάτω αυτά που θα ακούσετε, ε με λίγη φαντασία, είναι αυτά που θα ήθελα να πω!
Η φιλενάδα μου όμως μου ζήτησε να με διαβάσει, όχι να με ακούσει :)
θα της το κάνω το χατήρι οπωσδήποτε με την επιστροφή μου..
επειδή δεν πρόλαβα μέχρι τώρα δυστυχώς
και αυτή τη στιγμή που σας γράφω ετοιμάζομαι να πάω στο χωριό για λίγες μέρες
από χθες βλέπετε έχω άδεια και πάω λίγες μέρες να ξεκουραστώ
οπότε μάλλον η ίδια ανάρτηση θα έχει και συνέχεια... αυτή τη φορά λεξούλες! :)
και τις πέντε προσκλησούλες, που ορίζουν οι κανόνες :)
Σας γλυκοφιλώ!!!

6 σχόλια:

  1. Μας γλυκοφιλείς φιλενάδα μου και μας αφήνεις και μουσικούλες αλλά και λεξούλες για ... αδειούλες που εμείς ούτε να τις φανταστούμε ακόμα δεν μπορούμε.
    Άντε, δεν πειράζει,
    άντε να ξεκουραστείς, να περάσεις καλά, να χαλαρώσεις και εμείς .. σε περιμένουμε.

    Φιλάκια μάτια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φλασένια

    Η ανάρτησή σου ήταν απόλυτα διαφωτιστική και διεξοδική.
    Εξήγησες, νομίζω, με κάθε λεπτομέρεια την σχέση που έχεις με το blogging.

    Εγώ, βέβαια, διαφωνώ σε πέντε ζητήματα από αυτά που έθεσες αν και συμφωνώ σε άλλα τέσσερα ενώ για άλλα δύο δεν έχω αποκρυσταλλώσει γνώμη ακόμα.

    Θα τα ξανασυζητήσουμε όταν γυρίσεις.
    Να περνάς καλά και να μας κάνεις πάντα τέτοιες αναρτήσεις.

    Υ.Γ. Βασικά θα έλεγα να αποφεύγεις τα μακροσκελή κείμενα γιατί κουράζουν τον αναγνώστη.
    Όλα αυτά που είπες θα μπορούσες να τα παρουσιάσεις πιο περιληπτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Alla ta bradia... ti omorfa... pou murizei h gh...

    Kalhmera :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @meggie μου..
    ευχαριστώ για την κατανόηση


    @Βρε IonnKorr...


    @αγαπάκι,
    :)


    καλό σας απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή