Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Χαρά μου...





υ.γ. θα απαντήσω στα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης, όπως δείχνουν τα πράγματα, σε άλλη ημερομηνία.. έως τότε θα απολαμβάνω την παρέα (και την αγκαλιά) της πιο γλυκιάς φατσούλας του κόσμου!!!

υ.γ. 2: άσχετο μα.. έχει κανείς σας ιδέα γιατί δεν μπορώ να μπω στη 'Σύνθεση' στις αναρτήσεις μου εδώ και καιρό, παρά μόνο στην 'Επεξεργασία';
όποτε πατάω Σύνθεση, μου βγάζει σφάλμα και κάνει επαναφορά της σελίδας.. σπαστικόοο!

υ.γ. 3: Φιλάκια!!!

υ.γ. 4: επ! και Καλό Μήνα! :)

11 σχόλια:

  1. φιλενάδα μου
    καλημέρες και φιλάκια σε σένα και στην πιο γλυκιά φατσούλα

    (άλλαξε πρόγραμμα περιήγησης ιστού)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. meggie μου Καλημέρα!!!
    αχα! πολύ καλή ιδέα!
    ειδικά αν σκεφτείς -πού μυαλό!- οτι της όλης ταλαιπωρίας προηγήθηκε μια τέτοια αλλαγή..
    θα το δοκιμάσω σύντομα, σ'ευχαριστώ!
    φιλάκια πολλάαα
    και από τους δυο μας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε βρίσκω εξαιρετικά εύστοχο..
    όμως, όπως τη βρίσκει ο καθένας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι όμως πολύ πονηρή γενικώς αλλά υπέροχα πονηρή!!!! Ξέρεις εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστόφορε,
    λυπάμαι αν σε απογοητεύω αλλά μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποδεχτώ έναν χαρακτηρισμό που μου μοιάζει να απευθύνεται σε κάποιον τρίτο..
    όποιο επίρρημα κι αν τον συνοδεύει..

    ειλικρινά
    δεν έχω την παραμικρή ιδέα τί είναι αυτό που εννοείς..

    κάτι καλό, ελπίζω; :))
    τί να πω;

    με εξέπληξε το σχόλιό σου,
    δεδομένου οτι είναι το πρώτο που αφήνεις στο μπλογκ μου!

    κατόπιν τούτου,
    σε καλοσωρίζω!

    καθώς γράφω, σκέπτομαι, μήπως αναφέρεσαι σε κάτι από την ανάρτηση επειδή ανέβηκε πρωταπριλιά; ή σε κάτι που διαδραματίστηκε αλλού;
    αλλά πάλι, σε τί;;

    εν πάσει περιπτώσει
    θα είναι χαρά μου να σε ξαναδώ
    και, αν είναι εύκολο, να μάθω κι εγώ, όσο και οι άλλοι,
    τί είναι αυτό που πιστεύεις πως ήδη γνωρίζω

    φιλικά - μα εν συγχύσει..

    καλό σου βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλησπέρα και καλό μήνα έστω κι ετεροχρονισμένα... αφού έλειπα...

    [..]πάρε μου το ψωμί αν θέλεις
    πάρε μου τον αέρα
    όμως
    μη μου παίρνεις το γέλιο σου.
    ...
    την πιο σκοτεινή ώρα
    δείξε μου την αιχμή του γέλιου σου[..]

    Απομονώνω από ένα μαγικό ερωτικό ποίημα του Νερούντα αυτές τις φράσεις...
    πως το γέλιο είναι δύναμη ζωής, το ξέρεις ήδη φαντάζομαι...

    τα φιλιά μου.
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος4/4/11, 2:44 μ.μ.

    Φλασάρα μου, φλασένια μου,

    Σε έχω καταεπιθυμήσει !! Είσαι το κάτι ξεχωριστό για μένα και το ξέρεις. Τόσο καιρό όμως δεν μπόρεσα να αναταποκριθώ στις μπλογκ-ικές μου υποχρεώσεις. Τα λέω στην ανάρτηση που μόλις ανέβασα.

    Να είσαι καλά. Να χαίρεσαι πάντα αγαπημένες φατσούλες και αγκαλιές. Σου αξιζει.

    Πολλά Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δήμητρα,
    Γιώργο..
    συγνώμη που άργησα να απαντήσω..

    Δήμητρά μου,
    σχολίασες την.. ανάρτηση!!!
    δεν πέρασε απαρατήρητο :)))
    ναι το ξέρω..
    Φιλιά Πολλά!!!

    Γιωργο!!
    να ορίστε, εσύ φταις που άργησα..
    περίμενα να περάσει το κοκκίνισμα :p χαχα
    Να είσαι καλά!

    Καλημέρες μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος12/4/11, 8:32 μ.μ.

    Τα δικά σου τα είπαμε στο πρωτο μου σχόλιο που απάντησες.

    Τώρα... Διάβασε με ! Να αδούμε, θα σου αρέσει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ - ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΦΛΑΣΟΥΛΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή