Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Καλή σου μέρα αν ξυπνάς!

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/3/12, 8:51 π.μ.

    Καλή σου μέρα Φλασάκι και καλή εβδομάδα.

    Το τραγούδι συμπαθητικό αλλά είχε κάτι άλλο, καλύτερο για μένα. Το βιντεο-κλιπάκι που το συνόδευε. Βλέπεις ένα από τα χόμπυ μου είναι να μαζεύω φωτογραφίες που μου αρέσουν. Τις μαζεύω από άλλες αναρτήσεις, σερφάροντας στο νετ ή από βιντεο-κλιπάκια. Παγώνω το βιντεο-κλιπ (pause) εκεί που θέλω και με το κατάλληλο πρόγραμμα (snipping tool, το κατεβάζεις τσάμπα) σώζω όποιο μέρος της οθόνης θέλω, την εικόνα π.χ. που διάλεξα. Μετά μαζεύω τις εικόνες, τις κάνω slide show και τις βλεπω να ξεκουράζομαι.

    Ε, το βιντεοκλιπάκι είχε υπέροχες εικόνες για τη συλλογή μου ! "Έκλεψα" τις περισσότερες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιώργο!

      χμ το τραγουδάκι λίγο πιο 'τελεσίδικο' από όσο θα το ήθελα :p
      αλλά αχ αν μπορούσες να απομονώσεις και τον ήχο του... ήχοι της ίδιας της αυγής μου φάνηκαν, και την λάτρεψα την μουσική του!!!

      Οι εικόνες με ενθουσίασαν κι εμένα, τα διαλέγω τα βιντεάκια μου όταν μπορώ και τα τόσο όμορφα δεν μπορώ να μην τα μοιραστώ :)
      το φανταζόμουν πως υπάρχει τέτοιο πρόγραμμα αλλά δεν το ήξερα, έτσι λοιπόν για τις πληροφορίες που μου δώρισες
      ΠΟΛΥ σε ευχαριστώ! ;)

      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. flashaki μου οι εικόνες στο video μοναδικές!!!
    ωραία αρχή για μια δύσκολη εβδομάδα :))

    τα φιλιά μου
    να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβινάκι μου είδες ομορφιά και πώς επιδράει στην ψυχούλα μας;
      πόσο φυσικά και ανεμπόδιστα πάει και τρυπώνει;)
      και τούτο με κέρδισε από την πρώτη του εικόνα..
      και πρωί ξυπνώντας διαπίστωσα πως μου έχει μείνει
      ακόμα στη μνήμη..
      εκείνη η θάλασσα ιδίως στο 1:50..
      τί μπλε μοναδικό, στο ξύπνημά του απαιτητικό!

      Καλή σου μέρα!
      και όμορφη πολύ να είναι η εβδομάδα σου, στον απολογισμό της ;)

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος13/3/12, 10:44 μ.μ.

    "Την καλησπέρα σου φερα
    δος μου την καληνύχτα..."

    Πολύ καλός ο Ορφέας Περίδης. Εικόνες εξαιρετικές.

    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ,
      και το δικό σου όμορφο ήταν :)

      Διαγραφή