Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Θάλασσά μου, εσύ...




Ο Έρωτας...

Εγώ άμα σε φιλώ
θα είμαι πια παιδί δικό σου
Και όταν καίει το μέτωπο σου
εγώ θα σε φιλώ
και θα σου παίρνω τον καημό σου.







Η Θάλασσα...

Αγκαλιά να με πάρεις
θάλασσα μου εσύ
Τη μπορώ την αρμύρα
κι ας είμαι πληγή.








Εσύ...

Να είσαι εκεί πάντα
μέσα στη ζωή μου
τα φώτα της να ανάβεις...




Μα είσαι εδώ. Ξέρω, νιώθω, προσπαθείς.. και προσπαθώ.
Μια θάλασσα είσαι που πλημμυρίζει το σώμα μου και το κρατάει στη ζωή.
Μια θάλασσα που αγκαλιάζει κάθε μου στιγμή.
Και η γαλήνη μου και η τρικυμία είσαι εσύ.
Όλα είσαι... μια θάλασσα είσαι.
Θάλασσα να γίνω, αφού θάλασσα είσαι.
Θάλασσα να μείνεις, ένα μαζί μου να γίνεις.
Ποτέ δεν μου λειψες... θάλασσά μου, εσύ
μα καμιά φορά θέλω και εγώ
στη δική μου αγκαλιά να σε κλείσω...


6 σχόλια:

  1. Μα η θάλασσα δεν κλείνεται πουθενά.
    Μερικές φορές γαληνεύει και μας αφήνει να την απολαύσουμε, μετά πάλι αγριεύει, ατίθαση, ελεύθερη, μόνη, απέραντη. Μια στιγμή κοντά της και μας παίρνει για πάντα στα ταξίδια και στα ναυάγια.
    Η γραφή σου με παρέσυρε και αν δεν σταματησω εδώ είμαι ικανή να γράφω για ώρες.
    Όλα θάλασσα, όπως λένε
    Επιτέλους καλοκαιράκι!!!!!:)
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι τυχαίο που την ψυχή την αναφέρουμε ως θάλασσα. Προχθές το απόγευμα καθόμουν στο κύμα και με γαλήνεψε τόσο που ξαφνικά κατάλαβα πως η θάλασσα είναι ζωντανή.
    Πότε το κύμα με βάραγε παιγνιδιάρικα,πότε πιο θυμωμένα να το προσέξω και τελικά άρχισα να παίζω μαζί της όπως θα έπαιζα με ένα παιδί. Τελικά κατάλαβα πως αν αγαπήσει κανείς τη θάλασσα έχει αγαπήσει ταυτόχρονα τη ζωή, τον εαυτό του και όλη την ύπαρξη.

    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια θάλασσα η ψυχή μας
    μια θάλασσα που μέσα της ναυαγήσαμε τόσες φορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια θάλασσα είναι ο έρωτας και σε ζαλίζουν τα κύματα του. Αφήνεσαι και νιωθεις το λίκνισμα.
    Και το νησί είσαι εσύ και εγώ ναυάγησα πάνω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νάρχεται πάντα η θάλασσα στην αγκαλιά σου και αν δεν μπορείς να την κρατήσεις θα γευτείς το αγγιγμά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ nina

    Ναι, στη θάλασσα αρκεί και μια στιγμή!
    Φιλιά!


    @Κωνσταντίνος Κόλιος

    'αν αγαπήσει κανείς τη θάλασσα έχει αγαπήσει ταυτόχρονα τη ζωή, τον εαυτό του και όλη την ύπαρξη'
    σσσσσσ... αρκεί! :)


    @Αναστασία

    Απαραίτητα όμως ναυάγια αυτά... ως καλοδεχούμενα!


    @ΑΡΩΓΗ_ΝΙΚΟΣ

    Καλώς όρισες Νίκο!
    Οι ναυαγοί, αυτοί είναι που λατρεύουν τη θάλασσα πιο πολύ... αδύνατη κάθε άλλη επιλογή!


    @Albus Genius

    Είθε!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή