Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

..Νοέμβρης μήνας δε θα μείνει..

6 σχόλια:

  1. Το τρένο ... έφυγε
    και δεν ανέβηκα ...
    άλλο δεν περνάει ...
    κι έτσι μείναν τα τραγούδια του ...

    Καλή σου νύχτα flasάκι μου τραγουδιστό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λατρεμενο κομματι!!!

    φιλια σου κοριτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Meggie μου...

    η Δημητριάδη έχει πει κι ένα ακόμα τραγουδάκι που λέει.. το τρένο δεν ξεκίνησε ποτέ για Κατερίνη..

    αν θες την γνώμη μου τα τρένα είναι καλό να φέυγουν.. γι αυτό είναι φτιαγμένα, για να κινούνται.. τώρα αν εμείς είμαστε πάνω δεν ξέρω... αλλά ας κοιτάξουμε καλύτερα.. ας ρίξουμε και μια δεύτερη ματιά.. για πάρε μια δεύτερη πνοή - βαθιά -και πάλι κοίτα..! :)
    είναι αργά οχήματα τα τρένα.. σε ξεγελάνε..

    μόνο να φεύγουν, να ταξιδεύουν.. για όπου.. τότε και στο σταθμό να μείνεις σίγουρα θα έρθει κι άλλο.. α ναι σίγουρα!.. μόνο να φεύγουν.. με μας ή δίχως μας.. μόνο να φεύγουν.. για αυτό είναι φτιαγμένα..

    καλά ταξίδια θα ευχηθώ εγώ..
    ή καλή επιβίβαση.. αφού επιμένεις ;)

    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή μου νεράιδα :)

    για σένα τα πιο γλυκά φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς όρισες Αγάπη!

    το χρωστούσα αυτό το καλωσόρισμα..
    την πρώτη φορά που ήρθες δεν είχα απαντήσει σε εκείνης της ανάρτησης τα σχόλια..
    και δεν ήταν καλό.. τέτοιους επισκέπτες πρέπει να τους υποδέχεσαι με ανοιχτές αγκαλιές! :)

    για να θυμηθώ τί μου είχες πει τότε.. α ναι!
    μου είχε κάνει εντύπωση.. όταν το διάβαζα το θυμάμαι οτι χαμογέλασα :)
    πρέπει να ήταν το πιο θαρραλέο σχόλιο που μου έχουν αφήσει :)))))
    και έχω να σου πω πως το πάθαινα κι εγώ.. και ακόμα το παθαίνω.. με τον Σεφέρη! ςςς... μεταξύ μας να μείνει ;)

    Σ' ευχαριστώ που πέρασες,
    τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή