Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Μάτια, Φεγγάρια μου...




4 σχόλια:

  1. καλή σου μέρα
    φεγγαράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα mon amour! :)
    στο είπα οτι δεν σε ξέχασα.. απλά σήμερα δεν έχω κάτσει δευτερόλεπτο... ουφ... κάτσε να πάρω μιαν ανάσα καλέ!!! :p
    λοιπόοοοον...
    εεε το τραγουδάκι δεν το θυμήθηκα ακριβώς :)
    κι αν εννοείς την σειρά, δεν την έβλεπα.. ξέρω βέβαια οτι έπαιζε ο Καζάκος ο νεότερος και η Σμαράγδα Καρύδη.. αλλά αυτό δεν έχει να κάνει... :)
    εμμμ.. και τί λέγαμε;;
    ααα ναι!!!
    το τραγουδάκι πολύ πρόσφατα το ανακάλυψα :)
    το έχω αγαπήσει τόσο πολύ...
    πραγματικά.
    είναι μαγικό αυτό που μου κάνει..
    είναι ακριβό αυτό που στήνει ολοζώντανα μπροστά στα μάτια μου..
    δεν λέω :p
    αλλά.. δεν ξέρω.. μεγάλη αδυναμία του έχω για όλα αυτά.. τα...
    τελοσπαντων :))
    εσένα, δεν μου είπες, σου αρέσει;
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή