Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Καλημέρα!!!





12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/10/12, 10:13 π.μ.

    '...Αγάπη κι έρωτας καλού,
    τα σπλάχνα μου τινάζουν."
    Οι ωραίοι άνθρωποι,οι φωτισμένοι έχουν και δίνουν αγάπη και ζεστασιά, γιατί είναι άνθρωποι και αγαπούν την ζωή και τον συνάνθρωπό τους.
    Κάποιες φορές αγαπάμε και το όνειρο στη ζωή κι ας μάς πονάει.Αρκεί που έχουμε αυτή την βρύση της αγάπης μέσα μας. Κι αυτό ευλογία είναι.

    Καλημέρα, Flash, με την αγάπη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρύση η αγάπη... αστείρευτη πηγή....
      και εγώ με τον ίδιο τρόπο την έχω συμβολίσει :)

      σε ευχαριστώ πολύ.. σου στέλνω αγάπη και όνειρα γλυκά
      να ξεδιψάσουν την ψυχή σου..

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τελικά οι "σκληροί" γράφουν τα πιο τρυφερά τραγούδια... παράξενο (;)...
    Φλασάκι, όμορφη η διαδρομή που διάλεξες για να μας ταξιδέψεις... Έχει βέβαια και κλειστές απότομες στροφές και σε πολλά σημεία κάτω χάσκουν χαράδρες, μα νομίζω αυτά είναι που χαρακτηρίζουν όμορφη μια διαδρομή. Οι κίνδυνοι που περικλείει. Αν ήταν απλώς μια ευθεία, όσο όμορφο κι αν ήταν το τοπίο, δεν θα είχαμε μαγευτεί τόσο..

    Φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καθόλου παράξενο πειρατούλη :) καθόλου μα καθόλου!
      για μένα κάθε άλλο παρά.. το πιο φυσιολογικό είναι..!

      ένα όμορφο βράδυ να έχεις
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος22/10/12, 9:52 π.μ.

    Ξοδεύτηκα ν' αναζητώ αυτό που δεν υπάρχει.
    Μόνο στη φαντασία μου το φτιάχνω, με κάθε λεπτομέρεια..
    Καλημέρα φίλη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που 'δεν υπάρχει';
      δε νομίζω πως αν το συζητούσαμε θα εξακολουθούσες να επιμένεις :)
      δεν ξέρω αν το εννοείς καν... αυτό που λέμε πραγματικότητα μές στο μυαλό μας γεννιέται και μες στο μυαλό μας έτσι κι αλλιώς ζει και υπάρχει! Η φαντασία μας είναι απέιρως χρησιμότερη και ουσιατικότερη από την καθαρή λογική.. για την ακρίβεια πιστεύω πως η δεύτερη δεν θα μπορούσε καν να υπάρξει χωρίς την πρώτη.. μη κοιτάς που "μας κουνιέται" εκ του ασφαλούς ;)))

      Σε φιλώ.. ένα όμορφο βράδυ να περάσεις...

      Διαγραφή
  4. Καλημέρες Καλημέρες~
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σημερα αυτο το τραγουδι χαραζει δικια του πορεια στα εντος μου...
    και σκεφτομουνα τι τραγουδι θα εβαζα σε οσα νιωθω αποψε, το βρηκες εσυ ;)
    εχω ακομα πολυ διαβασμα να ριξω αλλα κι ας μη σχολιαζω να ξερεις πως σε παρακολουθω σε οσα εχασα τοσο καιρο προσχαρη αδερφουλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφούλη, Καλημέρα!!! :)
      μου έλειψες πάρα πολύ το διάστημα που δεν έγραφες..
      πολύ όμως... οπότε και με έχεις κάνει πολύ χαρούμενη τώρα :)
      μη νομίζεις πως δεν την χρειάζομαι αυτή τη χαρά
      που παίρνω από την εδώ επαφή και επικοινωνία...
      δεν είμαι και τόσο πρόσχαρη αδελφούλα τελευταία..
      άκου που σου λέω.. γι αυτό και είστε πολύ σημαντικοί
      για μένα όλοι σας! το ξέρω πως είσαι εδώ ακόμα και αν δεν σχολιάζεις, δεν έχει σημασία.. και ισχύει και για μένα το ίδιο,
      να το ξέρεις και να το θυμάσαι :)
      το τραγουδάκι είναι πολύ τρυφερό οπότε είναι λογικό
      να σε αγγίξει.. εσένα σου είναι και φυσικό το κοκκίνισμα που αναφέρει, έτσι δεν είναι; ;)) μα είναι πολύ όμορφο και το βίντεο..
      εγώ το ανέβασα και για όλες αυτές τις πανέμορφες εικόνες
      να σου πω την αλήθεια :D Φιλιά πολλά σε σένα και στην υπέροχη φατσούλα που σου κρατάει παρέα.. να τα μοιραστείτε! ;)))

      Διαγραφή
    2. ww.youtube.com/watch?v=fpvw0B_vALY&feature=my_liked_videos&list=LLSSE5OzRMMAIhG2Cccu8wHg
      καλημερα γλυκουλα μου κι οτι σε βαραινει δεν θα νικησει και ελπιζω οι στιχοι να σου πουν καλυτερα τα παντα :)
      η φατσα σημερα ειναι δαιμονισμενη δαγκωνει τα παντα γιατι πονανε δοντακια αρα τα φιλια ειναι επιβεβλημενα ;))))

      Διαγραφή
    3. Καλή σου μέρα ξωτικέ μου :)
      Σε ευχαριστώ από την καρδιά μου,
      είναι πολύ όμορφη στο σύνολό της αυτή η λίστα!
      είμαι σίγουρη οτι την φροντίζεις με τον καλύτερο
      δυνατό τρόπο τη φατσούλα.. τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή